iki megos šiuo metu važiuoja turbūt 1 ar 2 (kad ir 3 kokie - tai esmės nekeičia) autobusai, kurie važiuoja per centrą. kiek reiktų paleisti naujų maršrutų ir papildomų autobusų link megos? somis maždaug teisingai ir paaiškino
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno Arena | 2 etapas
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Paziurekite atidziau kokie autobusai siuo metu vaziuoja savaitgaliais.
Situacija stipriai pasikeite po akropolio atidarymo, taigi savaitgali susisiekimas su mega tapo labai labai komplikuotas.
Beje haleje pats per sias finalo rungtynes su masina vaziavau 2 kartus. Isvaziuoti ir ivaziuoti didesniu problemu nebuvo. Viska reguliavo policija ir viskas buvo ok. Nors pravaziavimai ten tikrai siauri. Nemanau kad reiktu pergiventi del eismo prie busimos arenos.
Comment
-
Parašė GYARD-P Rodyti pranešimąPaziurekite atidziau kokie autobusai siuo metu vaziuoja savaitgaliais.
Situacija stipriai pasikeite po akropolio atidarymo, taigi savaitgali susisiekimas su mega tapo labai labai komplikuotas.
Beje haleje pats per sias finalo rungtynes su masina vaziavau 2 kartus. Isvaziuoti ir ivaziuoti didesniu problemu nebuvo. Viska reguliavo policija ir viskas buvo ok. Nors pravaziavimai ten tikrai siauri. Nemanau kad reiktu pergiventi del eismo prie busimos arenos.
Comment
-
Nors kiekvieno mūsų asmeninė nuomonė viešai gai ir yra nelabai įdomi, tačiau vis tik pasakysiu, kad per kelias dienas galutinai viduje apsisprendžiau, kad Arena turi stovėti Nemuno saloje ir tik pranc0zų.
Pamenu, iš pradžių buvau labai skeptiškas, nes ėmė viršų prigimtinis nekauniečio skepticizmas Kaunui, iš serijos "Ką jūs ten kavenski prisisvaigot", be to ir nuoga kaina 300-500 mln litų be paaiškinimų ir gilesnės analizės atrodė laabai jau didelė.
Bet atidėjus emocijas ir išankstinį nusistatymą, supranti, kad ši Arena, tokia, kokią ją siūlo prancūzai yra gyvybiškai svarbi Kaunui. Nepaslaptis, kad kauniečiai jaučia kažkokį sunkiai paaiškinamą kompleksą prieš likusią Lietuvą dėl paties miesto, gyvenimo kokybės jame ir pačių kauniečių mentaliteto. Netgi buvo prieita iki tokio lygio, kad buvo iškabinti tie įžymus plakatai "Ir Kaune galima gyventi", etc, kurie deja padarė meškos paslaugą pačiam Kaunui ir ko dėka nekauniečių buvo dar labiau apkalbami ir išjuokiami.
Kauniečiai, ši Arena yra jūsų didydis šansas pakilti iš kompleksų balos, pasijausti pilnaverčiais geros Lietuvos gero miesto piliečiais. Pastatykite ją ir galėsite didžiuotis turėdami kažką tokio, ko neturi nei Vilnius, nei Klaipėda, nei juolab kiti Lt miestai. Pastatykite šalia krepšinio parką ir turėsite tai, ko neturi ir visas likęs pasaulis!
Užtenka atsimušinėti žodžiais "ir Kaune galima gyventi", padarykite taip, kad galima būtų sakyt "Kaune gyventi geriausia!".
Sėkmės jums.
Comment
-
Parašė vaidasc5 Rodyti pranešimąPamenu, iš pradžių buvau labai skeptiškas, nes ėmė viršų prigimtinis nekauniečio skepticizmas Kaunui, iš serijos "Ką jūs ten kavenski prisisvaigot", be to ir nuoga kaina 300-500 mln litų be paaiškinimų ir gilesnės analizės atrodė laabai jau didelė.
Nepaslaptis, kad kauniečiai jaučia kažkokį sunkiai paaiškinamą kompleksą prieš likusią Lietuvą dėl paties miesto, gyvenimo kokybės jame ir pačių kauniečių mentaliteto.
Sėkmės jums.Paskutinis taisė Aš; 2007.05.22, 23:03.
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimągwg:
Jau kažkada aprašiau, bet pabandysiu dar kartą.
mano manymu tu viska labai supaprastini.
Pirma - autobusai vazines ne uz dyka (tam yra bilietai, kurie kainuoja pinigus)
Antra - tam, kad kazkiek autobusu atsirastu kazkurioje miesto vietoje nera butina nupirkti 40 (ar 60) nauju. Uztenka pakoreguoti marsrutus. Jeigu skaitom, kad is Centro (arba Nemuno salos) i bet kuri atokesni rajona turim nuostabu susisiekima, tai belieka isspresti susisiekima tarp Megos ir Centro. Kam galvoti apie marsruta Mega-Rokai. Ar ne taip?
Tuo metu kai arenoje baigsis renginys daugumos marsrutu pagrindinis trafficas bus jau pasibaiges ir surasti tuos papildomus autobusus pakursuoti tarp Megos ir Centro nebus problemu. Juolab mikrobusai jau bus nusinese 50% tu klientu.
Taip kad lieka visiskai asaros. Ir is kur bus tie 10-14 mln man absoliuciai neaisku.
Vat apie tai as noriu pakalbeti.
Siaip as asmeniskai esu prancuziskas salietis. Man nuo arenos iki namu bus 3-5 min pesciomis, todel jokia transporto problema nekamuoja. Ir labai gerai susipazines kokie "kamstukai" susidaro kai buna koks renginys Haleje.
Comment
-
Parašė vaidasc5 Rodyti pranešimąNepaslaptis, kad kauniečiai jaučia kažkokį sunkiai paaiškinamą kompleksą prieš likusią Lietuvą dėl paties miesto, gyvenimo kokybės jame ir pačių kauniečių mentaliteto. Netgi buvo prieita iki tokio lygio, kad buvo iškabinti tie įžymus plakatai "Ir Kaune galima gyventi", etc, kurie deja padarė meškos paslaugą pačiam Kaunui ir ko dėka nekauniečių buvo dar labiau apkalbami ir išjuokiami.
Šiai situacijai aiškiau nušviesti, siūlau pasiskaityti DELFI komentarus ties straipsniais apie Kauną.
Kauniečiai pastaruoju metu gana sėkmingai apsigydė lietuviško mentaliteto žaizdas ir manau nesuklysiu sakydamas, jog būtent jie labiausiai patenkinti savo gyvenimu Lietuvoje. Ko trūksta, tai dar kažkiek daugiau statybų, bet viskas su laiku. Visa kita Kaunas jau seniai turi.
Comment
-
Parašė Marux Rodyti pranešimąlabai geras straipsnis.. pagaliau francai suprato, kad ir i piara reikia deti pinigus
Tačiau bendrame fone, kaip ir buvo aukščiau minėta - tai labai nedaug.
Comment
-
Netgi buvo prieita iki tokio lygio, kad buvo iškabinti tie įžymus plakatai "Ir Kaune galima gyventi",
Dėl arenos - ar nepagalvojot, kad ji būtų ne Kauno, o visos Lietuvos turtas? Net jei ją nuspręstų statyti ne Kaune ir ne Vilniuje, o Daugėlaičiuose, Rozalime ar Dauguose - vistiek tai būtų naudinga visai Lietuvai. Jei visa ši istorija vyktų normalioje šalyje, kokioje nors Danijoje ar Nyderlanduose, manau, ji būtų pripažinta visos valstybės reikalu ir visos problemos išspręstos akimirksniu, nes kas naudinga vienam, kad ir mažiausiam, kaimeliui - naudinga visai valstybei. Tuo tarpu Lietuvoje vyraujantis požiūris - "ką ten tie kavianski išsigalvojo", o visi valstybinės reikšmės objektai privalo stovėti tik... (bala nematė, neminėsiu tos vietovės pavadinimo, kad nekiltų nereikalingų fleimų).
Comment
-
Parašė gwg Rodyti pranešimąSomi,
mano manymu tu viska labai supaprastini.
Pirma - autobusai vazines ne uz dyka (tam yra bilietai, kurie kainuoja pinigus)
Antra - tam, kad kazkiek autobusu atsirastu kazkurioje miesto vietoje nera butina nupirkti 40 (ar 60) nauju. Uztenka pakoreguoti marsrutus. Jeigu skaitom, kad is Centro (arba Nemuno salos) i bet kuri atokesni rajona turim nuostabu susisiekima, tai belieka isspresti susisiekima tarp Megos ir Centro. Kam galvoti apie marsruta Mega-Rokai. Ar ne taip?
Tuo metu kai arenoje baigsis renginys daugumos marsrutu pagrindinis trafficas bus jau pasibaiges ir surasti tuos papildomus autobusus pakursuoti tarp Megos ir Centro nebus problemu. Juolab mikrobusai jau bus nusinese 50% tu klientu.
Taip kad lieka visiskai asaros. Ir is kur bus tie 10-14 mln man absoliuciai neaisku.
Vat apie tai as noriu pakalbeti.
Siaip as asmeniskai esu prancuziskas salietis. Man nuo arenos iki namu bus 3-5 min pesciomis, todel jokia transporto problema nekamuoja. Ir labai gerai susipazines kokie "kamstukai" susidaro kai buna koks renginys Haleje.
Pavyzdžiui, jei pusę klientų nusineš mikriukai, vadinasi po kiekvieno renginio maždaug 4500LTL iš miesto gyventojų kišenės eis mikriukų vairuotojams. Vadinasi tai kainuos miestui papildomai mm.. na daug Be to, reikės, akd iš karto iš ten pajudėtų maždaug. na tarkime.. bent 200 mikriukų.
Dėl autobusų. Gerai, tarkime, kad naudojame jau esančius, bet dėl didesnio jų naudojimo (tolimų atstumų) vistiek reikėtų daug daugiau juos remontuoti.
Dėl esamų pakoregavimo:
Kaip suprantu, tai dabar būtų galima pakoreguoti nebent:
35, 23, 21, 38, galbūt iš bėdos dar:
37, 3.
Bet tai vistiek Aleksotas, Palemonas, Petrašiūnai, 6 fortas ir kai kurie kiti rajonėliai lieka už borto. O jei dar koreaguotume ir 39 maršrutą - vieno autobuso tikrai neužtektų ir tektų tempti papildomus.
Taigi iš to gauname, kad supaprastintu variantu viską galime tikrai papraščiau apytiksliai suskaičiuoti.
Dėl kamštukų, tai gatvelėje prie halės yra 1 juosta, be to ji įsilieja į 2 juostų gatvę, kuri būna smarkiai apkrauta ir šiaip. Kadangi arena bus tik dvigubai už ją didesnė - 4 juostų gatvėje kamščiai turėtų išsiskirstyti dvigubai greičiau. Automagistralėje yra 2 juostos, vadinasi areną statant prie megos - automagistralėje turėtų susidaryti netgi didesni kamščiai negu dabar prie halės po eurolygos.
P.S. kai bus pasibaigusi EuroLyga - taip, papildomus autobusus rasti bus nesunku, bet prieš jai prasidedant - vistiek reikės petrašiūnuose gyvenančiam kauniečiui kažkaip pasiūlyti nuvažiuoti iki megos.Paskutinis taisė somis; 2007.05.23, 20:11.
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąAutomagistralėje yra 2 juostos, vadinasi areną statant prie megos - automagistralėje turėtų susidaryti netgi didesni kamščiai negu dabar prie halės po eurolygos.
Manau, kad ir patenkant į Nemuno salą ar išvykstant iš jos susidarytų kamščiai. Tik Rakausko argumentas Nemuno salos netinkamumui arenai statyti dėl ten susidarysiančių kamščių pats yra netinkamas. Nes labai abejoju kur būtų blogesnė situacija, ar užkimšus dalį Karaliaus Mindaugo prospekto ar dalį automagistralės.Paskutinis taisė Aš; 2007.05.23, 22:04.
Comment
-
Somi,
vistik privertei mane isijungti Excel ir bandyti datempti tas islaidas iki maksimumo.
Kaip nedariau, bet nesigauna daugiau 8 mln i metus, jei perkam 50 nauju autobusu specialiai zmoniu veziojimui is Mega arenos ir toliau visa diena laikom juos uzdarytus parke, o vairuotojui mokam 5000 LTL alga neziurint i tai, kad jis dirba tik valanda laiko per diena.
Galiu atsiusti ir Excel faila su visom formulem, kad greiciau viskas persiskaiciuotu ir galetum nurodyti mano klaidas.
Tie 10-14 mln nuostoliai man visiskai nesigauna kazkodel
Papildomu autobusu kiekis 50
Autobuso kaina LTL 1,000,000
Autobuso kaina per diena ( / 10metu / 365 dienu) 274
Nuvaziuojama per diena Km 10
Sunaudojamo kuro kiekis 100 km 35
Kuro kaina LTL 3
Kuro kaina vienam autobusui per diena LTL 11
Vairuotojo atlyginimas + SODRA per diena 200.00
" Autobuso remonto islaidos per diena
(LTL kiekvienam nuvaziuotam kilometrui) " 1.5
VISO remonto islaidos 15
" VISO kuras, autobusas, vairuotojas ir
remonto islaidos per diena " 499.47
Autobuso talpa (zmones) 50
Vieno zmogaus nuvaziuojami Km 10
Viso keleiviu per diena 50
Bilieto kaina LTL 1.00
VISO pajamu uz bilietus per diena 50.00
VISO islaidos per diena vienam autobusui 449
VISO autobusas per metus 164,058
VISO miesto nuostoliai per metus 8,202,875
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ čia iš kur tokius konkrečius skaičiukus imi?
Comment
-
Mano "sugalvoti" skaiciai yra tik sitie:
Papildomu autobusu kiekis 50 (Vidurkis tarp Somio pateiktu skaiciu 40 ir 60)
Autobuso kaina LTL 1,000,000 (Anksciau pirkta 50 autobusu uz 34.5 Mln gaunasi 690 K uz vieneta. As atsargumo delei padidinau ta kaina iki 1 Mln uz vieneta, kas yra nesamone, bet tiek to.)
Nuvaziuojama per diena Km 10 (Skaiciuojam, kad autobusas nieko daugiau per diena neveiks, tik isvezios zmones po renginio namo. Kas irgi yra nesamone. Ilgesnio uz 10 km marsruto Kaune nebus)
Sunaudojamo kuro kiekis 100 km 35 (Siaip musu "fura" pasikrovusi 20 tonu ima 25 Ltr, bet cia miesto rezimas, plius vairuotojui juk irgi reikia savo Opeli isipilti, tai padidinam iki 35)
Kuro kaina LTL 3 (Ko gero atemus PVM turi buti maziau, bet tiek to)
Vairuotojo atlyginimas + SODRA per diena 200.00 (Na gi ne kiekvienas vairuotojas sutis dirbti VISA VALANDA vakare ir gauti kazkokius apverktinus 2000 LTL)
" Autobuso remonto islaidos per diena
(LTL kiekvienam nuvaziuotam kilometrui) " 1.5 (Nesu tikras kokie tarifai skaiciuojasi siandien nuriedetam kilometrui, bet manau, kad 1.5 LTL atemus kuro sanaudas yra labai normalu. Bet sita dar galima koreguoti)
Autobuso talpa (zmones) 50 (Cia jau nepasigincysi. Daugiau nelabai sukisi)
Vieno zmogaus nuvaziuojami Km 10 (Na kaip sakiau daugiau km Kaune nenuvaziuosi, plius mes turesim super duper marsrutus, kad zmugui nereiketu persedineti. Mes gi ne koks Londonas)
Bilieto kaina LTL 1.00 (Gal siai dienai ji ir didesne, bet as imu ta, kuria mokejau pernai vaziuodamas autobusu)
Visi kiti iskaiciuojami formulemis is pateiktu duomenu.
Comment
Comment